چاپ کارت ویزیت مخملی
نوشته شده توسط : مدیریت

انواع کارت ویزیت مخملی

چاپ کارت ویزیت مخملی در مرکز گروه هنری چاپ نفیس در ۶ سایز زیر با ویژگی ها و روکش های متفاوت ارائه می شود :

  1. کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد ۹x6
  2. کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف
  3. کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی
  4. کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب ۹x6 دورگرد
  5. کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته
  6. کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته مربع

تنوع کارت ویزیت های مخملی بر روی دو کاغذ متفاوت چاپ می شود و روکش یکسان می خورد. در ۴ مدل ابتدایی کارت ویزیت ، این مدل کارت ویزیت ها برروی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ م یشود و سپس روکش سلفون مخملی می خورد که در ۲ نمونه بعدی لمینت مخملی ، چاپ بر روی مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم انجام می شود و سپس روکش سلفون مخملی می خورد.

برای چاپ کارت ویزیت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی ۹x6 دورگرد

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد جزء کارت ویزیت های زیبا و خوش دست مجموعه می باشد که مخاطب شما با حس کردن این سری کارت ویزیت حس مطلوب و خوشایندی به آن ها منتقل می شود. کارت ویزیت سلفون مخملی برروی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود که نسبت به سری های لمینت از ضخامت کمتری برخوردار است ولی در هر دو مدل جنس روکش ها یکسان است.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت جنس روکش کارت است که سلفون مخملی است .

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد ۹x6 به صورت ۱۱ روزکاری چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

کارت ویزیت های سلفون مخملی ویزیتی در این خانواده به صورت ویزیتی دورصاف ۸٫۵x4.8 عرضه می شوند. این بیزینس کارت نیز برروی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود که روکش سلفون مخملی می خورد. این سری کارت ویزیت به صورت دورصاف ارائه می شود.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۵x4.8 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸٫۲x4.5 می شود و خلاصی برش این محصول ۳ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.

از ویژگی های بارز کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی دورصاف این است که امکان چاپ این محصول در ابعاد بزگتر به صورت ۲ لت و بالاتر تا سایز ۳۴x48 امکان چاپ دارد.

کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی به صورت ۸ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی دورگرد

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی از سری زیباترین کارت ویزیت های مخملی است. این نوع کارت ویزیت نیز بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و بعد از روکش سلفون مخملی می توانید قسمت های دلخواه شما یووی موضعی شود که حس فوق العاده ای را به شما منتقل خواهد کرد.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ به صورت یووی موضعی در عین داشتن روکش مخملی است .

چاپ کارت ویزیت مخملی موضعی با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب ۹x6 دورگرد

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب دورگرد تنها نمونه طلاکوب با روکش مخملی مجموعه چاپ نفیس می باشد که بسیار هم مورد استقبال مشتریان گرامی این مجموعه قرار گرفته است. این کارت ویزیت بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و پس از طلاکوبی روکش سلفون مخملی می خورد که باعث ماندگاری و مقومت بیشتر نواحی طلاکوبی و چاپ ها می شود. این مدل کارت ویزیت هم به صورت دورگرد ارائه میشود

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ طلاکوب و استفاده از روکش مخملی به صورت همزمان می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته دورگرد

چاپ کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته نیز تنها نمونه ۹x6 برجسته است که از مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم ضخیم برای چاپ آن استفاده می شود که در عین دارا بودن مقاوت مطلوب ، از روکش سلفون مخملی استفاده می شود و همچنین می تواند با داشتن نواحی برجسته حس با شکوهی را به شما منتقل کند.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان برجسته کردن کارت در عین استفاده از مقوا و روکش سلفون مخملی  می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته مربع دورگرد

کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته مربع ، مشابه نمونه کارت ویزیت باست با این تفاوت که در سایز مربع برش داده می شود که از قضا بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است.

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۵٫۹ در ۵٫۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۵٫۱ در ۵٫۶ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت برش مربع گونه دورگرد آنها می باشد.

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی مربع با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

روند طراحی ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل کارت ویزیت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ نفیس

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های کارت ویزیت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای کارت ویزیت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ کارت ویزیت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.

طراحی در این مجموعه به ۲ صورت انجام می شود : طراحی و آماده سازی کارت ویزیت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.





:: بازدید از این مطلب : 85

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1714215378